شرکت صنایع تبدیلی کشاورزی در صفی آباد مجوز فعالیت ندارد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به‌گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پیرو خبر منتشرشده در خبرگزاری فارس با عنوان «سکوت جهاد کشاورزی دزفول در مقابل فعالیت شرکتی بدون مجوز» احمد زارعی رییس اداره جهاد کشاورزی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شرکت صنایع تبدیلی کشاورزی صفی آباد، هیچ‌گونه مجوزی برای انجام فعالیت خود از سازمان جهاد کشاورزی دریافت نکرده و کار به‌صورت غیرمجاز در حال انجام است.

geomembrane

 

وی افزود: غیرمجاز بودن طرح و فعالیت به‌معنای نداشتن مجوزات لازم است درصورتی‌که وجود چنین شرکتی در دزفول می‌تواند به تکمیل چرخه تولید محصولات کشاورزی کمک کند.

رییس اداره جهاد کشاورزی دزفول گفت: از زمان آغاز عملیات ساخت این شرکت اخطاریه‌ها و دستور توقف ساخت‌وساز صادر شد اما متأسفانه کار ادامه یافت.

وی ادامه داد: در صورت اقدام مالک برای دریافت مجوز و نداشتن مشکلات زیست‌محیطی و دیگر مسائل روند صدور مجوز به‌طور قانونی طی می‌شد.

احمد زارعی تصریح کرد: مردم این اطمینان را داشته باشند که برای صدور یک مجوز تمام قوانین زیست‌محیطی و قوانین موجود کشور بررسی و اعمال می‌شوند.

پلاستیک استخر

 

وی بیان کرد: مالک شرکت به‌تازگی صدور مجوز را از دستگاه‌های مربوطه درخواست کرده اما از نظر قوانین امور اراضی و حفظ کاربری تا تکلیف ساخت‌وساز مشخص نشود اجازه صدور مجوز برای این شرکت را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: